Kaikki, mitä kiinteistöösi tarvitset.

Tule Serlinin asiakkaaksi

Serliniltä saat apua silloin, kun kiinteistö sitä vaatii. Huollamme katot, rännit ja salaojat huoltosopimusten puitteissa tai yksittäisellä huoltokäynnillä.

Usein kysytyt kysymykset
Serlinin asiakkaaksi

Serlin palvelee:

Serlin kuluttajille

Kuluttajat

Omakoti- ja paritalojen kattohuollot, rännien puhdistukset, salaojien kuvaukset ja huuhtelut sekä nuohoukset helposti.

Serlin taloyhtiöille

Taloyhtiöt

Saat taloyhtiön rännien ja salaojien säännöllisen huollon Serlin Total™ -huoltosopimuksella tai kiireellisissä huoltotarpeissa myös yksittäisiä huoltoja.

Serlin yrityksille

Yritykset

Serlinin avulla pidät yrityksesi toimitilat arvokkaina, toimivina ja terveellisinä. Tilaa huoltosopimus tai yksittäinen huolto.

Usein kysytyt kysymykset

KYSYMYKSIÄ JA VASTAUKSIA

Useimmilla meistä elämämme suurin varallisuus on kiinni kiinteistöissä. Siksi olemme sitä mieltä että kiinteistöt ovat kingejä ja tarvitsevat nykyistä enemmän huomiota.

Huoltamaton kiinteistö on pahimmillaan terveysriski. Lisäksi arvon säilyttämisen kannalta huoltaminen on välttämätöntä.

Katon ja yläpohjan tarkastus, johon kuuluu kattorakenteiden kunnon arviointi ja mahdollisten vaurioiden tunnistaminen sekä dokumentointi.

Vesikourujen tyhjennys ja puhdistus, jotta vesi pääsee virtaamaan vapaasti ja tukkeutumiset voidaan estää.

Savupiippujen nuohous ammattilaisen suorittamana.

Salaojien tarkastus ja kuvaus joka tarkoittaa salaojajärjestelmän toimintojen varmistamista. Kaikki havainnot dokumentoidaan perusteellisesti.

Serlin merkkihuoltosopimuksessa nämä suoritteet tehdään 12 kuukauden aikana, tarkoituksenmukaisimmassa järjestyksessä vuoden aikoihin nähden.

Lisäksi Serlin merkkihuolto-asiakkaana kuulut päivystyspalveluiden piiriin niin että sopimusaikaan sisältyy 1 päivystysluontoinen käynti mahdolliseen akuuttiin toimenpiteeseen liittyen. Käyntiin sisältyy 30 min työ kohteessa, yli menevä aika laskutetaan tuntityönä voimassa olevan hinnaston mukaan.

Salaojia ei välttämättä tarvitse vuosittain huoltaa mutta tarkastelua ne vaatii joka kevät ja syksy. Salaojien tarkastuskaivot olisi hyvä tarkastaa vuosittain siellä olevan veden oikein virtaamisen todentamiseksi. Tarkastuskaivot täytyy pitää puhtaa hiekasta ja sorasta sekä huolehtia että kansi on hyvin kiinni jotta esim.lapsille ei koidu siitä vaaraa.

Voit tehdä nämä helposti itsekin, mutta tarvittaessa saat meiltä apua tähänkin.

Tyypillisesti huollamme muutaman vuoden ikäisiä, ja vasta remontoitujakin kattoja. Tärkeää on että mahdollisesti juuri tehty, kallis kattoremontti tuntuu huollon myötä hyvältä vielä vuosienkin jälkeen. Mikään ei säily huoltamattomana hyvänä.

Tilaamalla meiltä katon kuntotarkastuksen saatte kirjallisen dokumentin jossa suosittelemme toimenpiteet jolla katto pysyy toimintakunnossa.

Kyllä voit. Serlinin huoltoteknikot tulevat auttamaan kustannustehokkaasti niin pienissä kuin suurissa huoltotarpeissa.

Kysy lisää.

Ei välttämättä tarvitse olla paikalla huollon aikana. Tärkeää on että huoltoteknikko pääsee yläpohjaan tekemään kartoituksen. Salaojien kuvauksessa tärkeää on että tarkastuskaivot ovat esillä.

Serlin on huoltoyhtiö. Me emme tee remontteja vaan pienempiä korjauksia sekä huoltotöitä.

Mahdollisessa remontointia vaativassa kohteessa meidän kautta saatte ilmaiset vinkit hyvän remonttiyhtiön valintaan laajan verkostomme avulla.

Juha Hyväri on toiminut kiinteistöjen ulkoisien kosteudenhallinnan ratkaisujen kärkitoimijalla liiketoimintajohdossa viimeiset 15 vuotta. Lisäksi hän on ollut kahdessa huoltoalan yhtiössä vaikuttajana taustalla. Huomattuaan että myös katto-,ränni- ja salaojapuolella pienemmille huoltotöille on tarvetta hän perusti yhdessä kumppaniensa kanssa Serlin Oy:n.

Voita DYSON V8 varsi-imuri arvonnan säännöt:

1. Arvonnan järjestää Serlin Oy (3476769-9), Ilvesvuorenkatu 25, 01900 Nurmijärvi.

2. Arvontaan osallistuvat automaattisesti kaikki Suomessa asuvat, 18 vuotta täyttäneet luonnolliset henkilöt, jotka ovat tilanneet Serlin-uutiskirjeen ja ovat arvonnan suorittamishetkellä aktiivisia Serlin-uutiskirjeen tilaajia. Osallistumisoikeutta ei kuitenkaan ole Serlin Oy:n työntekijöillä ja heidän perheenjäsenillään.

3.Arvonta suoritetaan 30.6.2025 ja 31.12.2025 tai kyseisiä päiviä seuraavina arkipäivinä. Voittajille ilmoitetaan voitosta henkilökohtaisesti viikon sisällä arvonnan suorittamisesta. Jos voittajaan ei saada yhteyttä neljän viikon sisällä arvonnan suorittamisesta, Serlin pidättää oikeuden suorittaa arvonta uudelleen

4.Kukin henkilö voi osallistua arvontaan vain yhdellä sähköpostiyhteystiedolla, johon on tilannut Serlin-uutiskirjeen.

5.Arvonnan järjestäjä ei vastaa mahdollisista tietoliikenneyhteyksiin liittyvistä ongelmista (esimerkiksi katkoksista) Serlin-uutiskirjetilauksen yhteydessä.

6.Järjestäjällä on oikeus julkaista kilpailun voittajan nimi ilman erillistä suostumusta tai korvausta.

7. Järjestäjä maksaa lakisääteiset arpajaisverot.

8. Järjestäjä pidättää oikeuden hylätä kilpailusta henkilöt, jotka ovat rikkoneet näitä sääntöjä tai joiden voidaan epäillä käyttäneen osallistumisessa epärehellisiä keinoja. Järjestäjä pidättää itselleen oikeuden sääntömuutoksiin.

Serlin-tyytyväisyystakuu

Takuulla hyvää työtä!

Asiakas on kingi! Työt tehdään viimeisen päälle ja saat niistä aina selkeät raportit. Jos et ole tyytyväinen, teemme työn uudelleen veloituksetta!